Lazio. The vaccination of the ISF is underway

At the vaccination points of Valmontone and Tor Vergata (La Vela)

In a video conference, the Lazio Region announced that operators who carry out their activities at the facilities will be able to go from Sunday 25 April, at the vaccination points of Valmontone And Tor Vergata (Sailing) with reservation.

Considerato che gli operatori sanitari e di interesse sanitario non vaccinati non possono avere accesso alle strutture sanitarie, si è arrivati ad una apertura delle vaccinazione anche degli ISF che, pur non essendo operatori di interesse sanitario e quindi non obbligati, sono comunque “soggetti che operano in presenza in strutture sanitarie” (Ordinance 6/2021). Already a quota of Jonson & Johnson vaccines is available in Valmontone (RM) intended for the ISF.

According to the AIISF Sections of the territory, about 100 isfs of FR/LT/RM were vaccinated in VALMONTONE.

It's best to call your ASL first so that the J&J vaccine dose is reserved, otherwise you risk an empty trip.

La particolarità del vaccino Johnson & Johnson è “che consentirà a 72 ore dalla somministrazione di avere sul fascicolo sanitario il certificato vaccinale. Con il monodose times are halved somministrazione e di immunizzazione – ha dichiarato l’assessore D’Amato – Finora sono arrivate 18 mila dosi che saranno impegnate  alla Vela e all’outlet del Valmontone.“

Lazio. ISF vaccination update

Lazio. ISF vaccination: 2nd update: AIISF Frosinone will provide a list of ISF who will register

Lazio. ISF vaccination: 3rd booking mode update

 

Exit mobile version